Buenas noches! Barcelona el dia dos (dag 2) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu Buenas noches! Barcelona el dia dos (dag 2) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

Buenas noches! Barcelona el dia dos (dag 2)

Door: Anouchka Bonnes

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

06 Augustus 2013 | Spanje, Barcelona

Hola! Dag 2 in Barcelona zit er alweer op :-(
Ben vandaag naar Ramblas geweest (super leuke plek waar je kunt winkelen en mensen kunt kijken). Omdat ik vannacht niet goed heb geslapen door de vochtige warmte heb ik vanmiddag siësta gehouden, daar knap je echt van op! Daarna mezelf getrakteerd op verse jus en een lokaal hapje en daarna Spaanse les. Bien, om maar gelijk goed te beginnen dacht docente Laura we doen ALLES gelijk in het español......el tiendo was standaard mijn antwoord ofwel geen idee haha. Ik kan inmiddels tot 10 tellen in español en weet onderscheid te maken tussen mannelijk en vrouwelijk; el is mannelijk en la is vrouwelijk. Voor wie nu denkt: "wist je dat nog niet??". No! Ik spreek nada español. Vind het overigens wel een interessante taal om beter te leren spreken, er wordt nu eenmaal veel Spaans gesproken in de wereld. Bien, de groep is erg leuk; klein, maar verdeeld in 1 Italiaan, paar Duitsers, 1 Belgische en een Congolees meisje. Hebben veel moeten lachen. Toen ik weer aankwam in appartement heb ik lekker gedoucht en daarna lekker gegeten. Sergi loopt 's avonds hard en had nu ook gezwommen, maar hij is daarbij gebeten door een kwal.....beide bovenbenen vlamden en dit trok steeds verder door naar de rest van zijn benen. Hij heeft voor de zekerheid de arts gebeld en is daar nu naartoe. Bien, ik ga nu slapen. Buenos noches.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 28417

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: