Buenas dias! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu Buenas dias! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

Buenas dias!

Door: Anouchka Bonnes

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

18 Augustus 2014 | Costa Rica, San José

Goedemorgen allemaal,

Vannacht goed en heel lang geslapen (ben om 19:30 met mijn boek en de tv aan in slaap gevallen :-) en inmiddels klaar om lekker te gaan ontbijten. De infectie is nog niet helemaal verdwenen maar het is gelukkig niet meer zo erg als gisteren. Het heeft even tijd nodig voordat het helemaal weg is.

Vanmiddag vertrek ik met de bus naar de andere kant van het water: Montezuma :-) Ik heb er erg veel zin in. Het is een klein, minder toeristisch plaatsje aan de Pacifische kust. Volgens de locals is het er prachtig dus ik ben benieuwd. De Caribische kust sla ik over omdat het hier in dit seizoen regenachtiger is dan in de rest van het land. Ik blijf iig tot woensdag in Montezuma en reis dan door of blijf hangen als het er gezellig is. Ik wil in Montezuma surfles nemen, dit schijn je gedaan te moeten hebben. Op een aantal plekken in het land komen de beste surfers ter wereld voor wedstrijden, dus ik ga ook een poging wagen. Als ik het naar mijn zin heb blijf ik hier lekker hangen en anders reis ik weer lekker door naar de volgende bestemming.

Ik verblijf in een goedkoop hostel ($15) incl. ontbijt. Het is basic maar prima voor dat geld. Er zou WIFI moeten zijn, maar ik weet niet of dit goed functioneert. Zo nee, dan kan ik deze week helaas geen avonturen meer delen. Als ik WIFI heb horen jullie natuurlijk weer van mij!

Tot horens!

  • 20 Augustus 2014 - 10:21

    Je Kleine Zusje:

    Hey zus!

    Ik had je al gesproken op de ap maar had nog niet je verhalen gelezen. Wat leuk allemaal zeg!!
    Ik ben jaloers! De tijd vliegt!
    Maak nog wat moois van je laatste week daar en een goede reis terug!

    Oja, pip doet je de groeten ;-)

    Liefs Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 28418

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: