Buenos tardes! El dia tres - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu Buenos tardes! El dia tres - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

Buenos tardes! El dia tres

Door: Anouchka Bonnes

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

07 Augustus 2013 | Spanje, Barcelona

Hola! Vanaf Rambla weer waar het met solo un poquito zon heel goed uit te houden is :-) Rambla is erg leuk, zijn nu de zijstraatjes aan het verkennen die zijn echt de moeite waard. Sfeer is hier erg goed. Hier kan je je prima een paar dagen vermaken. Valt me op dat het meeste hier goedkoper is dan in NL. Je hebt hier bv voor €2 een grande vruchtensap, das best lekker zo tussendoor. Vanmorgen eerst café moccha bij Starbucks natuurlijk haha. Straks weer terug voor Spaanse les, nu uitgeslapen! Vanmorgen eerst met kids gespeeld (had geen keus, ze zetten me nog net niet op de grond haha). Wat heel leuk was om te zien is dat kleine Abril al Spaans temperament heeft; ze wilde haar broodje niet opeten en riep "no no" met daarbij een gebaar zoals ze dat hier vaker doen. En ze is nog maar 3 jaar haha. Hebben gedanst op K3, dat snapte Abril nog niet helemaal. Sergi was nog niet wakker vanmorgen, weet niet hoe het nu gaat na kwallenbeet. Wat ook leuk is om te zien is de Latino's die in de metro zingen en pamfluit spelen. Ik reis veel met de metro en dat maakt de trip zeker leuker. Je ziet hier sowieso veel Latino's, dus de Spaanse taal leren spreken is echt geen verloren tijd. Het enige wat ik tijdens Spaanse les mis is de Engelse vertaling. Als je nada español spreekt dan is dat wel handig. Bien, komt best goed!Adios! 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 28475

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: