Bedankt - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

Bedankt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

31 Juli 2010 | Nepal, Pokhara

Bedankt voor alle fijne berichten, dat maakt een hoop goed.

's ochtends gaat het redelijk, 's middags gaat het weer minder goed. Een van de andere vrijwilligers is aan de diarree en lijkt nu ook de griep te krijgen dus het is een soort van ziekenboeg geworden hier :>)

De andere vrijwilligers zijn teruggekeerd van de trekking en vertrekken morgen weer naar huis of reizen verder. Vandaag is er een stel gearriveerd dat een half jaar rondreist en gaan nu door naar Indonesie of Maleisie, de andere vrijwilliger gaat 4 weken naar India. Erg leuk om alle verhalen te horen :>)

Tot horens!


  • 31 Juli 2010 - 17:17

    Mams:

    Ik hoop dat je de komende dagen een beetje opknapt en geen koorts meer hebt. Ik kan nl geen vers sapje voor je maken of een alleshelend mona-toetje voor je meenemen ;-) Vroeger, als je koorts had, ging je ijlen en zag je mij in een roze jurk(?) boven de slaapkamerdeur zweven;-) Of daar nou je voorkeur van de kleur roze vandaan komt....?
    Hééél vééél beterschap!!!!

    Dikke knuffel en liefs,

    Mams


  • 31 Juli 2010 - 20:59

    Willem:

    Gossie Anouchka ik zit een paar dagen in Duitsland op mijn bed jou berichten te lezen en schrik me een hoedje. Ik hoop dat de laatste dagen kan genieten en dat je opknapt. Ben trouwens de gooise vrouwen aant volgen en moet toe geven het is erg leuk. Wat een mens zeg die willemeinik heb de tv box van die afleveringen echt een aanrader voor jouchearup meid

  • 01 Augustus 2010 - 13:09

    Jentje V B.:

    Hey!

    Wat hoor ik nou?
    Een fantastische reis maken, en ziek worden!

    Hoorde van je ma dat je een leuke reis ging maken, en gisteravond hoorde ik van je zus dat je ziek bent geworden daar...:(
    Vind het echt sneu voor je!
    Hebben ze geen 1 of andere medicijnman die je beter kan maken?

    Maar het is natuurlijk wel een top ervaring, wat je tot nu toe gedaan hebt.

    Probeer voor zover het mogelijk is de laatste week nog zoveel mogelijk te genieten, en beterschap vanaf deze kant!

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 28483

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: