Vandaag - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu Vandaag - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

Vandaag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

31 Juli 2010 | Nepal, Pokhara

Hello,

Vannacht ben ik onglooflijk ziek geweest (was helemaal vergeten hoe het was om ziek te zijn :>) Kennelijk veel gezweet, dus vanochtend werd ik wakker en voelde me gelukkig weer wat beter. Moet wel al mijn energie die nog over is bij elkaar rapen om iets te doen, maar het lukt :>) De locals zeiden dat gember thee veel goed doet, dat heb ik gisteren na het eten en vanochtend gedronken. Ik lust helemaaal geen gember, maar voel me wel wat opgeknapt :>)Gisteravond zag ik als klap op de vuurpijl halfslapend iets grooooots over de grond kruipen: Ja hoor, een kakkerlak. Gelukkig was Kathrina mijn reddende engel en heeft het met een boek naar buiten verjaagd. Er lopen hier wezentjes rond die echt niet van deze aarde zijn hoor! :>) 's avonds kleine hagedisjes, die zijn erg schattig. Als je hen probeert te pakken stoten ze een deel van hun staart af, heel vreemd.

En dan tot slot nog een mededeling voor het thuisfront en alle mensen die mij alle fijne berichten sturen: ik vlieg een week eerder terug dan gepland vanwege mijn gezondheid. Ik ben ontzettend uitgeput, dus de trekking moet ik aan me voorbij laten gaan. Naast de griep heeft mijn huid erg veel moeite om zich aan de vuile omstandigheden aan te passen. Wel heeeel erg jammer, want dat zou het hoogtepunt van de reis moeten zijn, maar ik kan het me niet permitteren om nog een x ziek te worden. Het vrijwilligerswerk gaat wel gewoon door en in mijn vrije tijd probeer ik alsnog wat van het land te zien.

Namaste en tot horens! Gr Anouchka

  • 31 Juli 2010 - 06:12

    Fiona:

    Hey meis,

    Balen dat je zo ziek bent geworden, hopelijk voel je je snel weer helemaal beter!

    Jammer dat je hierdoor tot het besluit moest komen om eerder terug te gaan, maar je gezondheid staat toch op nummer 1!!

    Geniet nog van de tijd daar!

    Liefs,
    Fiona

  • 31 Juli 2010 - 06:33

    Mams:

    Jij en ziek zijn, dat ken je helemaal niet!! Dat je dat nú moet overkomen!! Ik denk dat het een goed besluit is om eerder thuis te komen, hoe jammer dat ook is...
    Probeer van het laatste weekje nog zoveel mogelijk te genieten, dat gaat ook vast lukken.
    Pas goed op jezelf en een dikkedikke knuf van het thuisfront!

    Liefs, mams

  • 31 Juli 2010 - 07:05

    Pa:

    Hé wereldreiziger,

    Dit zijn geen leuke berichten om te lezen. Heel vervelend dat je nu zo ziek bent geworden.
    Hou de zaak wel goed in de gaten want longontsteking is zeker daar geen pretje. Als je het niet vertrouwd zoek samen met de engelsen een goede arts op. Probeer er de laatste week toch nog wat van de maken.

    Denk wel aan je gezondheid hé, dat is veel belangrijker dan de rest.

    Knuffel,

    pa

  • 31 Juli 2010 - 10:25

    Zusje:

    Balen !!!! Erg jammer! Ik hoop dat je het de laatste week nog vol kan houden en dat je niet nog meer ziek word... Ziek zijn is al niet leuk en al helemaal niet als je zo ver weg zit. De ziekenhuizen daar zullen wel niet zo zijn als hier neem ik aan. Probeer je rust te pakken wanneer dat kan en zorg goed voor jezelf!

    Zie je volgende week dan!

    Maak er nog wat van, je laatste dagen daar!

    x en knuf An

  • 31 Juli 2010 - 11:39

    Oma:

    Wat jammer dat je het niet kunt volbrengen Maar wat je al meegemaakt hebt pakken ze je niet meer af ik ben bij Annie en heb je verslagen gelezen Hier alles goed Een dikke pakkert van OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 28515

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: