Opgeknapt - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu Opgeknapt - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

Opgeknapt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

01 Augustus 2010 | Nepal, Pokhara

Namaste!

Ik ben na een hele saaie dag in bed eindelijk weer wat opgeknapt :>) Aan het einde van de middag besloot ik weer wat stappen te zetten en dat ging zowaar goed. Heb wat gegeten en gedronken en net weer het lokale hapje (krijgen we elke dag....) weggewerkt. Daar zitten zoooooveeel rode pepers en kruiden in dat je in een x virusvrij bent, dus dat ik daar niet eerder op ben gekomen :>)

Bij terugkomst trof ik het Engelse jongetje in de vijver aan: hij probeerde tevergeefs vis te vangen met een rijstmand. Na een half uur vroeg hij of er uberhaupt wel vis in de vijver zat :>) Helaas, niets gevangen. Verder een jong exotisch vogeltje gevonden. Niet schuw dus we hebben hem meegenomen naar het meer verderop en hem daar neergezet.
Er zitten hier zoveel rare wezentjes!

Vrijdag vertrek ik weer richting Kathmandu en slaap daar nog een nachtje. Zaterdag in de loop van de avond lokale tijd vlieg ik weer terug naar NL. Tot die tijd ga ik nog proberen wat dingetjes te zien hier in Pokhara, want dat is echt een leuk stadje. Omdat ik 's ochtends 2 uur werk en aan het einde van de middag ook weer, kan ik helaas niet zo ver weg, maar hier in de buurt is nog genoeg te zien.

Namaste en tot horens!

  • 01 Augustus 2010 - 15:46

    Zusje:

    Ik ben blij dat je weer wat opgeknapt bent! Ik maakte me wel een beetje zorgen!
    Hier is alles nog steeds oké! Feestje gehad dit weekend in Nieuwleusen, moest je nog beterschap wensen van Jerntje, die sprak ik nog eventjes.

    Nou, doe kalm aan nog en zie je vant weekend weer.

    Kus Angela

  • 01 Augustus 2010 - 16:23

    Mams:

    Allo!!

    Toch weer blij om te horen dat het weer beter gaat, maakte me ook best wel zorgen..
    Ik hoop dat je koffer niet vol zit met allerlei vreemde wezentjes, jou kennende kun je ze áltijd een beter tehuis geven dan ze al hadden;-) Maar ach, weer es wat anders dan verdwaalde padden en bewusteloze otters(??);-)
    Maak er nog een leuk weekje van en geniet zoveel mogelijk!!

    Liefs en dikke knuf,

    Mams

  • 01 Augustus 2010 - 19:16

    Oud Buurmeisje:

    hey

    Hoe is het daar ?? Zo te lezen wel leuk alleen je gezondheid werkt niet echt mee hoop dat je weer een beetje opknapt, en dat je je laatste week nog wat kan zien en doen .

    De groeten ut de wiek

  • 02 Augustus 2010 - 11:08

    Houria :

    Hoi!
    Wat vervelend dat je ziek bent geworden daar en dat je huid minder goed reageert daar.
    Gelukkig ben je nu opgeknapt. Ik vind het knap van je dat je besloten hebt om een week eerder terug te komen.. Gezondheid gaat voor!!

    Rustig aan verder
    x Houria

  • 02 Augustus 2010 - 12:54

    Mams:

    We hebben je mailtje gelezen.
    Hopelijk heb je vandaag nog iets kunnen ondernemen en dat je nog even kunt genieten, de week is zó voorbij hoor!
    Ik kijk uit naar je volgende berichtje;-)

    Liefs en dikke knuf,

    Mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 28481

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: