Aangekomen in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu Aangekomen in Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Kathmandu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

18 Juli 2010 | Nepal, Kathmandu

Eindelijk dan na een heeeeel vermoeiende reis aangekomen in Kathmandu. Ben inmiddels 24 uur op, bagage komt helaas een dag later (hoop ik), dus ben erg blij met mijn noodkoffertje. Verder is alles voorspoedig gelopen. Ik deel de kamer met een andere vrijwilliger uit Zwitserland en vanavond komen de andere vrijwilligers aan. Erg gezellig al, zijn Kathmandu in geweest: een heleboel toetoet, bedel bedel,maar erg bijzonder om te zien. Morgen gaan we de stad uit en start de orientatieweek. We verblijven met andere vrijwilligers bij lokale families, dus dan gaat het beginnen. Nu alleen nog wel even zien te regelen dat mijn bagage hier komt :>). Kwam net andere nederlanders tegen hier die een project begeleiden voor de weesjes hier, morgen zullen we horen waar we op ingezet worden. De armoede hier is wel schrijnend, maar de mensen zijn toch alleraardigst hier.

Kortom, ik heb er zin in en zal jullie op de hoogte houden van alle avonturen hier in de Himalaya.x Anouchka.

  • 18 Juli 2010 - 09:48

    Fiona:

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Balen dat je koffer er nog niet is, maar slim om een noodkoffertje te hebben ;-)

    Heel veel plezier de komende dagen!!
    Liefs,
    Fiona + aanhang

  • 18 Juli 2010 - 10:28

    Mams:

    Hééééééél blij om even een berichtje te lezen, heb je telefoontje helaas gemist....
    Héél veel plezier en een hééééle dikke knuffel!!

    Lfs, mams

  • 18 Juli 2010 - 13:25

    Zusje:

    Dag zus!

    Ben blij dat je goed bent aangekomen! Koffer komt wel, en je zal anouchka niet zijn als je geen noodkoffertje had ;) Nogmaals geniet ervan, voor je het weet zit je weer in NL. Heel veel plezier!

    Dikke kus je zussie

  • 18 Juli 2010 - 17:42

    Roelie:

    Hey, meid!

    Fijn dat je goed bent aangekomen, ook al was de reis lang! Niet te lang bij stil staan, geniet ervan!

    Groeties, Jannes en Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 28518

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: