Klaar om te vertrekken! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu Klaar om te vertrekken! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

Klaar om te vertrekken!

Door: Anouchka Bonnes

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

29 Juli 2014 | Nederland, Amersfoort

Nog een paar dagen en dan vertrek ik naar Costa Rica :-)

Ik ben voorbereid en helemaal klaar om te vertrekken!

Hopelijk genieten jullie weer van de reisverhalen en de mooie foto's die ik weer hoop te maken.

Groetjes!

  • 29 Juli 2014 - 16:55

    Fiona:

    Leuk leuk! ! Heel veel plezier en geniet vooral!! Xx

  • 30 Juli 2014 - 08:42

    Carola Wielders:

    Hoi Anouchka,

    Alvast heel veel plezier en pas goed op jezelf!!

    Groetjes :)

  • 03 Augustus 2014 - 15:10

    Mams:


    10.00 uur: veilig op Schiphol aangekomen.
    Om 12.15 uur na een paar héééle dikke knuffels uitgezwaaid...

    13.05 uur vertrokken richting Costa Rica, spannend!!

    Nu wachten op smsje dat je veilig bent aangekomen...

    Liefs uit Staphorst

  • 04 Augustus 2014 - 15:51

    Mams:

    Na 2 smsjes vannacht vanaf Panama airport en Costa Rica veilig geland!
    Toch altijd spannend...


    Liefs uit Staphorst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 28505

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: