1e dag San José, Costa Rica :-) - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu 1e dag San José, Costa Rica :-) - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

1e dag San José, Costa Rica :-)

Door: Anouchka Bonnes

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

04 Augustus 2014 | Costa Rica, San José

Hola allemaal, gisteren na een lange maar prettige reis aangekomen in Costa Rica. Alles is voorspoedig gelopen :-) Het voelde gelijk bij aankomst ok: westers, maar toch heel hartelijk en welkom. En voor mij belangrijk: schoon! Ik heb geen jetlag, ik kon gelijk lekker naar bed en heb goed geslapen. Ik ben vanmorgen naar school gebracht en heb vanmorgen Spaanse les gehad samen met 3 andere studenten uit de US, Engeland en Australië. Vanmiddag pauze in de tuin (zie foto). En inmiddels een enorme hoosbui en onweer:-( Taalles gaat goed, vorig jaar helpt me zeker, ik kan de docent redelijk verstaan maar kan zelf nog geen volzinnen spreken. Het is een soort priveles dus je krijgt veel aandacht en dat is erg fijn als je net komt kijken haha. Tot zover voor vandaag tot morgen!

  • 05 Augustus 2014 - 00:05

    Freek Marsman:

    Anous,

    Ben erg blij dat je een goede en veilige vlucht hebt gehad.
    Heel veel plezier daar en succes.

    Grs Freek.

  • 05 Augustus 2014 - 11:19

    Carola Wielders :

    Hoi Anouchka,

    Klinkt allemaal goed, de reis en al de eerste dag relax naar school :).

    Groetjes en heel veel plezier!!
    Carola

  • 05 Augustus 2014 - 19:30

    Mams:

    Hallo daar!!

    Heb je mailtjes ontvangen. Blij te horen dat alles goed gaat!
    Ook heel leuk om de andere reacties te lezen.

    Ohja, Pip geeft en dikke knuffel vanaf hier en ik moet even zeggen dat hij je mist!
    Hij zit regelmatig eindeloos te staren richtig Costa Rica..... :-)

    Groetjes en knuf van ons, veel plezier!

  • 05 Augustus 2014 - 21:26

    Angela:

    Hey zus!

    Hoe gaat t daar? Hoop dat je t naar je zin hebt!
    Wij zijn vandaag naar Oostenrijk gereden. Prachtig mooie omgeving hier!

    Ik hoop snel van je te horen!

    Xx Angela

  • 06 Augustus 2014 - 14:28

    Fiona:

    Super te lezen dat je goed bent aangekomen!
    Fijne tijd!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 28504

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: