Laatste lesdag voor deze week, op naar Monte Verde - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu Laatste lesdag voor deze week, op naar Monte Verde - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Anouchka Bonnes - WaarBenJij.nu

Laatste lesdag voor deze week, op naar Monte Verde

Door: Anouchka Bonnes

Blijf op de hoogte en volg Anouchka

08 Augustus 2014 | Costa Rica, San José

Hola allemaal, de laatste lesdag voor deze week zit er alweer op :-( De tijd vliegt! Vandaag was ook de definitief laatste dag van onze klasgenoot, Grace. We hebben een heel klein groepje, maar het klikt erg. We vonden het dan ook allemaal erg jammer dat ze ons verliet vanmiddag. En daarom heeft ze besloten ons te bezoeken in La Fortuna zaterdag :-) Vandaag wederom een salsa les gevolgd en ik kan inmiddels wat danspasjes maken hahaha. Aan beweging geen gebrek; gistermorgen, vanmorgen en vanmiddag naar school gelopen (half uur), gisteren 2 uur salsa en vandaag 2 uur salsa....ik zeg genoeg voor deze week ;-)

Morgenochtend gaan we dan eindelijk het land in, op naar Monte Verde! We worden 1 voor 1 opgehaald om 5 uur morgenvroeg. De rit naar Monte Verde duurt 4 uur dus dat is best lang. Er staat veel op het programma: bungeejump (heb ik nog in beraad....) brug door het nevelwoud, nachtelijke jungletour, boottocht, Arenal vulkaan, hot springs. Kortom, genoeg te doen dit weekend ;-) We reizen met een fijne en gezellige groep, we hebben er allemaal veel zin in.

Natuurlijk maak ik veel foto's die ik allemaal zal delen zondag of maandag. Ik ben zondagavond weer in San José. WIFI zal daar ter plekke niet zijn, dus geen zorgen omdat ik niet in de lucht ben. Ik bungel ergens tussen de bomen, ben aan het chillen in de hotsprings of ik ga met gierende banden weer naar San José omdat ik een tarantula heb ontmoet haha. Geen idee wat ik allemaal kan verwachten maar volgens de locals is het er prachtig.

Buenas dias voor jullie, tot zondag!

  • 08 Augustus 2014 - 18:18

    Mams:

    Allo!

    Je bent inmiddels al ergens in de jungle en daar lig ik vast van wakker ;-)
    Wát een belevenissen!

    Liefs uit Staphorst

  • 11 Augustus 2014 - 11:56

    Mams:

    Allo!

    Hehe, de site doet het weer dus even een berichtje.
    Gelukkig heb ik vanochtend vroeg een smsje ontvangen dat je een prachtige tocht hebt gemaakt, leuk!
    We kijken uit naar je verhalen!

    Liefs van ons en knuffie van Pip (die graaft zich suf, volgens mij komt ie uit in Costa Rica ;-)

  • 11 Augustus 2014 - 12:04

    Freek:

    Anoes,

    Tijd vliegt! Zo te lezen heb je het erg naar je zin.
    Heel veel plezier nog en doe voorzichtig.

    Grs vanuit Meppel.

  • 11 Augustus 2014 - 18:30

    Carola Wielders:

    Hoi Anouchka,

    Zo te lezen heb je een druk weekend achter de rug hahaha. En? bungee jumpen nog gedaan? Lijkt mij erg eng!! We zullen het allemaal nog wel horen.

    Groetjes en veel plezier,
    Carola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouchka

Beste allemaal, Via deze weg hoop ik al mijn avonturen en belevenissen te kunnen delen met jullie. Ik blijf het bijzonder vinden dat waar ter wereld je ook zit, je contact kunt hebben met het thuisfront. Heeeel veel leesplezier en ik zie uit naar jullie reacties! Groetjes, Anouchka

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 28479

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 25 Augustus 2014

Costa Rica: taalcursus Spaans en rondreis

04 Augustus 2013 - 11 Augustus 2013

Barcelona: taalcursus Spaans

17 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Nepal: vrijwilligerswerk

Landen bezocht: